ویرایش عکس تیر 99

 فیلم‌‌های «زندگی یا چیزی شبیه آن» و «سپیده در سیاهی» با سرپرستی و گویندگی سعید مظفری و بهرام زند برای شبکه نمایش خانگی دوبله شد.
در دوبله «زندگی یا چیزی شبیه آن» زهره شکوفنده به جای آنجلینا جولی بازیگر نقش لانی کریگان صحبت کرده است. وی که گوینده اخبار است، می‌‌خواهد در شبکه خبری سراسری مشغول شود.
به توصیه یکی از روسا، تصمیم می‌گیرد برای افزایش توانایی‌هایش از پیت اسکن‌لن کمک بگیرد. آنها گزارشی درباره پرافت جک تهیه می‌کنند.وی که غیبگوست، پیش‌بینی می‌کند لانی فقط یک هفته دیگر زنده است. زندگی راحت لانی به هم می‌ریزد.
تورج مهرزادیان (جک)، امیر زند، کتایون اعظمی، ناصر احمدی، کورش فهیمی، مرضیه صدرایی، میثم نیکنام، امیر حکیمی، سمیه موسوی، امیر عطرچی و حسن کافی نیز در دوبله این اثر حضور داشته‌‌اند.
فیلم «سپیده در سیاهی» درباره جاناتان کولد، مامور سابق پلیسی است که دوباره به کار گرفته می‌شود تا تبهکارانی را بیابد که می‌خواهند در لس‌آنجلس بمبگذاری کنند.
تعدادی از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: منصور غزنوی، صادق ماهرو، اسفندیار مهرتاش، محمد یاراحمدی، فریبا رمضان‌پور، مهرخ افضلی، مینا حبیلی، رضا آفتابی و مریم بنایی.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net